Angelika

Kanelbullar och annat gottis
 
De första veckorna här på hösten har mestadels bestått av att komma i ordning i mitt nya place. Evelina har hängt med mig till Ikea flera gånger om som bärhjälp. Sista inköpet blev en shelving unit, 33,5kg bar vi hem på tåget och bussen från Ikea. En upplevelse jag tror vi glömmer sent. Hur fint det blivit ska jag visa er snart lovar!
 
 
I söndags kom även Vickan förbi en sväng och vi åt roast på en pub i East Dulwich sen blev det inflyttningsfika med kladdkaka hemma hos mig.
 
 
Jag har jobbat och varvat sång grupper med lek i parken och promenader längs themsen.
 
 
I måndags följde jag spontant med Evelina på ett litet gig. Dean Lewis spelade på Scala uppe vid kings cross och det var super trevligt.
 
 
I torsdags firade vi kanelbullens dag med bullar från Bageriet i Covent Garden. Det har blivit många besök där främst under semeltider och även till SugerSin en liten godisbutik som säljer svenskt lösgodis. Lifesaver när man saknar punchpraliner för mycket.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress