Angelika

Månads update vare ja
Ja ni hur jag än intalar mig jag ska uppdatera här oftare händer det inte. Här kommer några bilder från den senaste månaden. 

(null)

Jag spenderade en dag ute hos Vickan i Uxbridge. Hon är snart klar med sitt andra av sina tre år på universitet där. Vi njöt av solen och smaskade jordgubbar. 

(null)

Jag och Evelina firade Valborg några dagar tidigt med att gå på The Vamps på the O2 arena. Lika fab som alltid. 

(null)

Jag for sen hem till Svearike för lite jobb i Sthlm och en snabb visit hemma på bygden. Årets första grillning hanns bland annat med!

(null)

(null)

Jag kom sen tillbaka till London för att fora Evelinas födelsedag. Jag hade med mig grillkorv från Sverige som vi festade på. Vickan hade gjort en jättesmarrig tårta! Eurovision finalen kollade vi såklart oxå på och röstade på Sverige gjorde vi flitigt!

(null)

(null)

(null)

Torsdag kvällen som var spenderade jag och Evelina på set. Roman Kemp’s nya show Title Fight var de som spelades in. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags åkte jag och Evelina upp till God’s OwnJunkyard som är ett neonskylts galleri i norra London. Hade det med på min  bucketlist så det blev nu avbockat. Var lite mindre än jag trott men en bra dagsutflykt. 

(null)

(null)

 På kvällen mötte jag upp med Helena och hennes vänner som var här i London över helgen. Jag visade dem mitt älskade Primrose Hill och vi hade en mysig liten picknick. 

(null)

Igår söndag blev det picknick igen, denna gången i Victoria Park i East London med Evelina. Ett besök i Victoria Park kan jag verkligen rekommendera en helt fantastisk park. Tyvärr tog jag ingen mer bild än denna på de små trampbåtarna.  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress