Angelika

New Year
Hejhopp alla stalkers och fans. Hoppas ni haft en bra start på 2018. Mitt år började med att jag och Evelina skålade in det nya året på infernos i Clapham för att rätt snabbt bege oss hemåt. Morgonen efter konstaterade vi att nyår ändå är rätt överskattat, den lediga dagen spenderade vi med serietittande och som sig bör en nyårsdag beställde vi  pizza. 

(null)

I tisdags började jag sen jobba igen, Felle har fortfarande lov så vi hittade på lite heldags aktiviter. I torsdags kom barnens moster över från Sverige för att fira Felles 3 års dag. Fredagkvällen åt vi pizza och tårta på rekord tid för att hinna fira klart innan läggdags. 

(null)

Lördag-söndag hade jag tomt hus så jag och Evelina passade på att laga tacos och mysa hemma framför tvn. En bra första vecka på 2018!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress