Angelika

Glad påsk osv

Hej på er så här en månad senare, allt är som vanligt med andra ord. Jag har varit i Sverige och firat påsk och jobbat en monster vecka måndag-lördag. Söndagen bär det av ut på äventyr och jag fick min födelsedags present av Evelina. Först här får ni en bild från innan semestern då vi såg Tom Walker på Koko och sen ett par från Sverige.


(null)

(null)

(null)



Dagen när jag skulle få min överraskning började med brunch på The Book Club i Shorre, sen besökte vi The Museum of London för deras utställning Vote For Women. Lite besvikna på den hamnade vi snabbt på Nero. 


(null)
(null)
(null)
(null)


Vid klockan fyra fick jag öppna mitt kuvert med ledtrådar för vart vi skulle. Efter en promenad hamnade vi på en plats vi alltid återkommer till, självklart med en flaska skumpa. 


(null)

Efter en snabbis på ett annat stammis ställe kom vi till slut destinationen Th Shard!!! Evelina hade bokat in att vi skulle åka upp till toppen!!! Utsikten var helt fantastisk, såg nästan hem till streatis!!


(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

Sista bilden är utsikten från toan! Tusen tack till Evelina för en toppen födelsedagspresent. Kom på nu att jag kanske skulle tagit en bild på The Shard från utsidan men det får jag göra och visa er nästa gång jag passerar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress