Angelika

Time to move!

Hej på er, ni är säkert super nyfikna på min flytt och hur allt går. Jag har varit riktigt busy den senaste veckan och de har inte blivit av att jag ens delat med mig av min sista dag med E & N i Streatis. Sista dagen hade lite oturligt E en playdate på förmiddagen så de blev inte att vi åkte iväg någonstans. Jag och N bakade chokladbollar och jag insåg hur stor även hon blivit. 

 

 
Jag kom verkligen till dem i den där sista tiden när de tyr sig till än lite extra. Min relation till barnen kommer aldrig någon av deras framtida au pairer få, de är båda så mycket mer självständigt nu och det är verkligen bara ett par extra händer som behövs. Jag minns E's första vecka i skolan och hur jag fick släpa och bära henne upp för backen hem hela första halvåret, alla utbrott hon fick för hon var trött eller hungrig och inte kunde kontrollera sig själv som hon kan idag. 
 
När vi hämtat hem lillan myste vi en stund och jag lagade carbonara till middag. Vi tog ett par sista selfies innan jag var tvungen att lämna för Niall konserten. 
 
 
Morgonen efter körde Paulis och barnen upp mig till mitt nya casa i Fulham. Skönt att slippa släpa alla mina väskor på tåget. Har ju samlat på mig extra mycket under sommaren med allt från tält och sovsäck till morgonrock och smink. 
 
Efter vi sagt ett sista hejdå fick jag börja packa upp lite, eftermiddagen spenderade jag med familjen. Vi åt enligt deras tradition pizza till middag, de är fredags mat för dem. Innan jag gick och la mig hittade jag nyckeln till mitt gamla hem i väskan och därmed fick jag återvända bra mycket tidigare än planerat dagen efter. Mer om veckan som varit får ni snart!
 
 
Vic

Är så glad för dig ❤️

Svar: Love you xxx
Angelika

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress