Angelika

Quick trip to Sweden
Confession time! Detta inlägget har legat halvklart i min utkastkorg i flera veckor. Har inte kännt någon inspration till att blogga eller haft tid heller för den delen. Vilket är ett bra tecken eller hur? Mitt jobb här är nu igång på riktigt och mamman i familjen har gått tillbaka till sitt jobb efter mammaledigheten. Jag har alltså solocharge av en 8 månaders och en snart tre åring. Somnar ovaggad om kvällarna kan jag säga. Minstingen har börjat ställa sig mot precis allt och kryper snabbare än blixten. Fullt fokus hela tiden alltså. Men jag gillar det och det känns riktigt skönt att jag börjat få mina egna rutiner.
 
För ett par veckor sen åkte jag med familjen till Stockholm för att hälsa på deras familj som bor där, jag fick ta tåget ner för att hälsa på hemma hos min egen familj. En mysig resa!
 
 
Den lediga tiden de senaste veckorna har jag och Evelina haft sleepovers, fredag hos mig och lördag hos henne eller tvärtom. Har gått och varit lite småförkyld så det har passat perfekt. Nu laddar vi för de kommande veckorna med en massa gigs! Tänk att jag nu är tillbaka och lever mitt London liv, mitt liv i London är min vardag igen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress