Angelika

When you're a tourist in your own city

Ageeeeees sen jag fick något skrivet här sist. Men för en vecka sen kom äntligen dagen. Semestern började och jag jag hoppade på planet till London igen. 

 
De märkligaste var nog ändå att jag drog runt på en rullväska en hel dag, kände mig som en riktig turist och det var så skönt när vi hade checkat in på vårt airbnb och äntligen kunde tvätta av oss den stämpeln haha. 
 
Men innan dess mötte jag upp Evelina och vi tog en runda på primark. Lunch blev sol ni säkert redan räknat ut nandos. 
 
 
 

Till kvällen hade vi köpt biljetter till Jonas Blue's gig på Heaven. Har aldrig varit där innan, det är verkligen kul att komma till olika venue's. Heaven som egentligen är en gayclub och inte är så stort var supermysigt. 

 
 

På torsdagen var det äntligen dags att återförenas med Vickan. Vi körde en heldag i west med lite Nero häng, westfield och promenad bort till Holland Park. Denna gången var den delen som var stängd pga något event i somras när jag var där öppen. Har nog efter besöket där fått en ny favorit park, efter mitt älskade primerose hill såklart. 

 

Fredagen bytte vi boende och favorit trion gjorde en favorit i repris. Efter brunch på Jackson Rye's och en tur upp på New One Change för att ta selfies med paulis gick vi ner till Southwark. Satte oss på Nero och spelade kort, just like old Times'. 

 
 
 

Framåt kvällskvisten checkade vi in och Vickan fick återigen bli vår makeup stylist. Fab som man blir efter att hon gjort sin magi blev det sen en utekväll på vårat standard ställe Belushis. Dagen efter blev desto mer turbulent men mer om det får ni i nästa inlägg!

Vic

Så otroligt härligt att vara återförenade. Snart tillbaka på heltid <3

Svar: <3
Angelika

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress