Angelika

ADELE @WEMBLEY
Efter Ed Sheeran förra veckan blev jag riktigt sugen på att se Adele då jag läst att hon kanske kommer sluta turnéa efter sina sista gig på Wembely. Egentligen ville jag gå nu i helgen men sen hittade jag en biljett för endast £27 (!!!!) på onsdagen så då tvekade jag inte utan tänkte att i värsta fall missar jag väl första låtarna då jag jobbar till 7. Och vilken tur det var eftersom hennes röst problem tvingade henne ställa in de sista två showerna!
 
 
Kan säga att om hon åker ut på turné igen vilket jag verkligen hoppas hon gör så är det verkligen must see status. Adele är en så sjukt härlig männsika som verkligen delar med sig av sin historia och bjuder in publiken till många skratt och även lite snyft. Det här var hennes största show någonsin med 97 000 sålda biljetter. Kan ni tänka er att känna vinden blåsa in genom det öppna taket medans 97 000 människor plus Adele sjunger Rolling In The Deep. 10/10 till Adele.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress