Angelika

My 2017 Wrapped
(null)
 
Alltid lika kul att se listan spotify sammanställer med sina top songs of the year.
 
Solo Dance var min vår låt, har inte lyssnat på den på evigheter nu men tydligen räckte det att ha den på repeat under fem månader för att ge den första platsen. Alan Walker är ju helt klart den stora vinnaren enligt mina resultat. More Than You Know gick varm under hela Ibiza resan och är väl värd sin fjärde plats. Without You förvånade mig ändå lite med att komma med, med tanke på att albumet släpptes så pass sent och jag innan dess fått streama den på en usel soundcloud länk i typ ett år. 
 
 
Avslutningsvis vill jag också dela med mig av Martin Garrix - Forever som defenitivt kommit med om december månad också räknades in. De senaste veckorna har det var den och bara den om och om igen. Det är något så fridfullt med musik utan vocals. Hur ser ditt 2017 Wrapped Spotify år ut?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress