Angelika

Two mini Vikings

Då var jag tillbaka och jobbar igen efter semestern. Går in på sista delen av min så kallade workation nu, på fredag är det två veckor tills jag flyttar. I måndags hade vi en lugn dag här hemma båda kidsen var trötta efter att de åkt bil hem från Frankrike i lördags natt, 100 mil straight körde de och så färjan då såklart. 

Igår skulle vara veckans finaste dag enligt väderprognosen så vi åkte till Tooting Bec Lido och badade, det var ca 18 grader o poolen och ingen hit. Dagens aktivitet blev tivolit i parken och det gav gladare miner. 
 
Bakat har vi också hunnit med och igår gjorde jag fläskpannkaka till middag. Har aldrig gjort det tidigare men det blev godkännt från båda två, ikväll spelade vi en match kubb. Inhandlade ju ett sådant med Vickan och Evelina. Detta är ju sista försöket att konvertera om dem till vikingar innan en tysk tjej tar över mitt jobb....
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress