Angelika

En jobbvecka i bilder

Godkväll bloggis, tänk om jag kunde lära mig uppdatera här lite oftare. Veckan som varit har varit en riktig chill vecka, i måndags fick jag en extra ledig dag då P skjutsade N till ett summercamp hon varit på hela veckan och passade på att ha en heldag själv med E efter det. Jag åkte till Ikea Wembley för att köpa en ny Kalles men till min besvikelse hade de inte en foodshop?! Arg som ett bi satte jag mig på bussen mot Evelinas håll. Vi fikade på nero när hon slutat jobba.

Veckans för jobbdag blev alltså tisdag och E hade en playdate med en kompis från sin klass inbokad. Så jag hade två tjejer som inte sett varandra på ett bra tag som var överlyckliga att få leka ihop. Jag passade på att baka bullar på jästen Evelina lämnade här.

 

Igår åkte jag och E till the Horniman Musemum i Dulwich, vi var där förra sommaren också och det är verkligen ett roligt museum. De har även en liten mini farm med lamor och andra djur och en trädgård med instrument barnen kan spela på. Årets stora sommar grej var the butterfly garden, ett litet växthus typ med massor av fjärilar. E´s favorit blev nog trotts det akvariumet i musets källare. 

Förmodligen det närmsta en kräftskiva jag kommer i år, 9/10

Idag har vi varit och simmat i simhallen och tagit det lite lungt hemma. Jag har börjat packa inför flytten nästa vecka.. När jag slutat gick jag en kvällspromenad, min kvällsrunda kommer ju inte vara min så länge till.

Dessa kom med posten igår!!!!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress