Angelika

PÅSK LEDIGT
 
Vilken härlig vecka det har varit. På jobbet har vi haft både maskerad och påskjakt, mysigt att göra något utöver den vanliga verksamheten med barnen. Själv var jag lilla My för en dag. Sabina som har sitt sista lov innan studenten var hemma på landet och vi gick en långis.
 
 
I fredags passade jag och Evelina på att träffas när vi var lediga. I snöyran begav vi oss till Linköping och ikano huset. Jag köpte en superfin klänning till sommarens bravader som ni får se senare och min nya iphone 7! Som jag längtat.
 
 
När vi var klara med stan så åkte vi hem till Evelina igen. Fick se hennes nya lägenhet och Bella och Isak kom förbi och fikade. En supermysig dag!
 
 
Resten av påsken har jag spenderat med familjen. Igår var vi alla hos morfar och mormor engligt tradition och åt en massa påskmat och annat gott. Känns lite konstigt att vara ledig fyra dagar på raken? Tänker hela tiden att jag ska jobba imorgon men det ska jag ju inte! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress