Angelika

Go Scottish
Halò, tänkte göra ett litet inlägg om i söndags. Jag vaknade oväntat tidigt och åt frukost med min värdfamilj. Bestämde med EP att vi skulle träffas vid klockan två på London Bridge för att käka Nandos. Vi provade det i Waterloo, mitt fyrtiförsta.
 
Sen hade jag blivit inbjuden till en tv show på itv men efter en liten promenad längs southbank bestämde vi oss för att skippa det den här gången. Lite halvt slitna från natten innan gick vi istället och köpte fika och satte oss i Embankment park.
 
När solen gått i måln och klockan blivit kväll gick vi upp till Covent Garden och hittade ett Pizza Express där vi åt middag. Blev en mysig söndag!
 
 
Efter helgen som var så hade jag igår en dag hemma och passade på att komma ifatt lite med min sömn på dagen. Bakade muffins med ungarna efter skolan och skypade med familjen i Sverige på kvällen.
 
Idag har det som vanligt på tisdagar varit tennisdag, jag lagade N´s favorit rätt till middag. Min köttgryta, jag är enligt henne bäst i världen på att göra gryta! En riktig merit det!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress