Angelika

Cherry´s

Nu är det mindre än två veckor kvar tills barnen får sommarlov och jag semester! Igår tog jag tåget till Herne Hillis fär att luncha med Evelina. Vi köpte med oss lite picknick mat och satte oss i parken där. Normalt kan man se London Skyline från toppen av parken men nu är det någon statsfestgrej där så de har satt upp stora staket som blockerar utsikten, men det var trevligt ändå.

När jag kom hem igen insåg jag hur stark solen hade varit, har fått den värsta brännan genom tiderna och den gör riktigt ont. Gick och hämtade E och hon fick sig ett gott skratt. N hade avslutning på sin artclub och fick med sig alla böcker som hon fått under året hem.

Tidigare i veckan så plockade barnen körsbär från vårat körbärsträd. Det finns hur mycket som helst så Rachis frågade om jag kunde baka något på dem. Så idag har jag gjort körsbärssaft och en kladdkaka med körsbär i. I måndags bakade jag kanelbullar!

.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress