Angelika

Ikea
Har för andra gången haft söndagslunch på ikea i Croydon med Evelina. Vi möttes där när de öppnade och gick först runt och testade sängarna, tog spegelbilder och tittade på glas. Sen gick vi till det viktigaste , resturangen. Evelina åt köttbullar och jag åt lax som sist. Givetvis köpte vi daimtårta till efterrätt.
 
 
Vi satt kvar länge och åt, planerade kommande äventyr och disskuterade att vi inte ens känt varandra i fem månader?! På kvällen skulle vi åka upp till Brixton och möta Vickan. Vi tog bussen som går genom mitt område och jag gav Evelina en guidad tur. Men före det blev det ett stopp i matbutiken, köpte sour cream och onion chips och dammsugare.
 
 
Väl i Brixton gick vi runt lite där innan vi tog ett bord på nandos. Tradition är ju tradition. Vickan skulle gå på Hozier som spelar på O2 Academy där ikväll så när det var dags för henne att gå åkte vi hemmåt. Nu ska jag titta på ett avsnitt av kuwtk innan jag ska sova. Godnatt!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress