Angelika

När nya drömmar föds
Måndag min födelsedag, tisdag,onsdag,torsdag,fredag vanliga dagar på praktiken. Så har min vecka sätt ut, spenderar mesta tiden på praktiken eller i bilen till och från praktiken. Därav så få inlägg på bloggen, finns inte så mycket att berätta. Idag lördag har det dock hänt lite mer. Vid tolv kom Lena,Johanna och Josse och hämtade mig och mamma vi planerade nämligen redan förra helgen att vi idag skulle åka och äta på kinaresturang. Svårt att få ihop det så att vi alla har tid samtidigt när tre ofta jobbar helg och jag normalt bor borta. Nästa år kommer de dock bli ännu svårare när jag förhoppningsvis är Londonbo och Johanna är bosatt i Australien. Mysigt och roligt är det iallafall alltid när vi ses! Ikväll har jag pratat med Carro och Majsan ett par timmar. Saknar de där filurerna. För övrigt är nu inbjudningskorten till min studentmottagning skrivna, 10 veckor kvar till studenten.
 
 
 
I veckan föddes en ny liten dröm jag inte vill avslöja riktigt än. Blir nästan irriterad på mig själv, kommer nog alltid vara en sån som planerar och sätter upp små mål att jobba mot. Försöker just nu att bara fokusera på dröm nummer 1, London. Vill så gärna hitta en familj, nununnununu tack!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress