Angelika

Paper Towns
I fredags avslutade jag min lediga dag med att åka in till stan där jag träffade Sabina. Vi åkte sedan vidare till Linköping där vi gick på bio och såg Paper Towns. Efter att ha tänkt på den nu i efterhand så måste jag säga att den var riktigt bra! Budskapet att det är viktigast att ha kul och leva, att du ska uppskatta det du redan har och att livet inte alltid slutar med att du får exakt allt du drömt om det gillar jag. För tillskillnad från andra filmer så tycker jag den här visar hur livet faktiskt är. 


Efter bion gick vi och käkade och pratade om allt som hänt sen sist. Hade en superkväll.


Sen åkte jag hem för att titta till min lilla vovvis som råkat skada sig under kvällen, en riktig slagskämpe är det jag har tyvärr. Han hade fått tre tänder i vänster fram vilket resulterade i att mamma fick boka en jourtid hos veterinärnen igår. Kändes lika bra att de fick kolla upp så att allt var helt direkt. Jag jobbade ju själv och de var långa timmar när jag väntade på att få höra om röntgen visade något. 


Det visade iallafall inget till slut så han fick följa med hem igen. Nu blir det vila och antibiotika ett tag fram över. 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress