Angelika

Wingman
Sitter på tåget påväg hemhem. Vi har precis passerat degerfors så bara en halvtimme kvar tills jag ska gå av. Den här gången längtar jag nästan hem lite. Ska bli skönt att lämna Forshaga en liten stund. Idag på lektionen konstaterad vi att det bara är 4 fredagar kvar innan vi står där eller rättare sakt springer ut från skolan. En sista gång för alla. När man ser på det på det sättet känns det så sjukt, om exakt en månad idag tar jag studenten.
 
 
Jag har fortfarande inte hittat någon värdfamilj att åka till i London. Vill vill vill så gärna hitta en nu så jag kan planera den sista tiden i Sverige innan jag åker. Längtar efter mysiga promenader och picknikar i parker, sena partykvällar, museum, brunch, nandos, starbucks och allt som hör London livet till.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress