Angelika

Step In Help Out
Hallå bloggis det var inte igår! Har inte haft någon blogglust under de senaste två veckorna, det har inte hänt så mycket heller. Har kommit tillbaka till skolan och börjat ta tag i de sista resterna. Förra helgen tävlade Speedy och jag här i Forshaga på Step In Help Out's tävling. Det är några tjejer i min klass som i höstas startade orginisationen för att hålla i en välgörenhetstävling där alla pengar ovavkortat går till cancerfonden! Riktigt bra planerad och rolig tävling, väldigt inspererande att även ha fått följt dem i deras resa från idén föddes till tävlingsdagen. Speedy presterade på topp och det slutade med dubbel vinst. På måndag är det dags för skolSM i hundsport så jag hoppas det håller i sig.
 
(Foto: Cassandra Karlsson)
 
Igår fick jag hem min balklänning och klänningen jag ska ha på studentdagen!! Så himla nöjd med de båda de satt jättebra, nu är jag mer taggad än någonsin. Cheers!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress