Angelika

Superfans
Kikar in här för att uppdatera en snabbis. Ihelgen var jag ju hemhemma och jag hann inte med så mycket mer än att träffa mormor och morfar,fira mammsen lite och baka lussekatter. Men det var mysigt att komma hem en sväng. Tillbaka i Värmland nu och om mindre än 2 veckor så åker jag upp till Stockholm för att se mina favoriter. Skickade precis in mitt bidrag till superfans tävlingen där man ka vinna backstage biljetter.
 
Får alltid panik och ångest med sånna här tävlingar. Finns nog inget jag ångrar så mycket som när jag missade chansen att få träffa killarna, ibland känns det om att det också var min chans. Nu har jag förbrukat den utan att ens ge det ett försök så jag kommer inte få den igen? Håller iallafall alla mina tummar och tår att det blir jag som får ett samtal från tv4 nästa vecka. May the odds be in my favour.
 
 
Gaaaaah.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress