Angelika

Två nya favoriter
I förrgår så trillade 5sos nya album " 5 seconds of summer" ner i brevlådan. Fick ju det förbeställt på signeringen i Södertälje. Har märkt att jag ofta använder mig av meningen "jag är helt kär" men nu är jag det igen. Det är ett så himla bra album och för att vara deras första tycker jag det är riktigt starkt. Av de låtarna man inte hört innan på albumet tror jag att Kiss me Kiss me eller Everything I didn't say är mina favoriter. Ska jag välja en diss så blir det nog English love affair. Men helt klart värt pengarna och det finns att köpa här! Det finns dock inte på spotify än.
 
 
Ett annat nytt album som måste nämnas är ju Ed Sheeran's "X".  Jag har dock inte hunnit lyssna så jättemycket på det än men av vad jag har hört tycker jag att även det är rikitgt bra. Snäppet bättre än det förra albumet "+" som jag älskade. Ska bli så kul att få se och höra dessa låtar live i november. Ed's album går att köpa här!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress