Angelika

Oxford
Igår var första dagen på lovet och båda mina favorit pinglor och jag var lediga! Därför hade vi bestämt oss för att ta bussen till Oxford. Efter en stressig morgon med inställda tåg rullade vi ut ur London. Bussen var goals, den hade ett tresäte längst fram!!
 
Vid tio över tio var vi framme och efter en kopp kaffe på ett lokalt fik började vi utforska staden. Det var väldigt litet men mysigt, kändes som en heldag räckte gott och väl för att hinna med att se allt. Lunch åt vi på en pub och Evelina och jag firade semstern med varsin Irländare.
 
Innan vi åkte tillbaka hann vi även med att shoppa lite, spela kort, äta gelato och avsluta dagen med Nandos! Nedan får ni lite bilder från dagen, de flesta är från Vickans kamera då jag inte haft tid att kolla egenom min egen än!
 




 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress