Angelika

Sex månader & Tate Modern
Fjärde mars idag vilket betyder att jag bott i London i ett halv år!!! Helt galet att halva tiden nu är gjord, känns väldigt bitterljuvt. Man kommer barnen närmare och närmare för varje dag och lika mycket som jag ser fram mot att ge mig ut på nya äventyr inser jag hur jobbigt det kommer bli att faktiskt lämna dem. Mina favoriter.
 
I förmiddags tog jag bussen till Balham, mötte upp med Tyskan. Vi gick till Nero och drack kaffe, pratade om lite allt möjligt. Vi har inte setts sen pancakeday, då det varit lov och vi båda varit krassliga. Vid tolv var hon tvungen att gå och jobba. Jag tog en promenad upp till Tate Modern. Stannade och åt lunch på pret, firade med min favorit brownie.


Tate som är ett konstgalleri var väl kanske inte det mest intressanta jag har varit på men nu kan jag checka av det på min bucketlist! Efteråt gick jag bort till London Bridge och tog bussen hemmåt. Åt middag med familjen, lite mixad kinamat. Provade dumplings för första gången, det var gott (!!!!) Cheers!
Lord Evelina

Du skulle passa in i den ena tavlan där... ditt melonhuvud ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress