Angelika

I fuckin did it
Om jag hade vetat när jag vaknade igår morse vad jag skulle vara med om vid 18.30 tiden på kvällen hade jag förmodligen tagit lite extra tid till att fixa mig och välja min outfit men det visste jag inte. Jag hade ingen aning om det när jag i torsdags gick igenom min bucketlist här på bloggen och läste "Selfies med 2/4 av One Direction" och tänkte att klarade jag inte ens av en på promoweek i höstas så lär jag ju inte hinna ens en innan jag åker hem i september.
 
Jag hade fel, Nialler fick bli mitt första möte face to face med de killar som präglat de 5 senaste åren av mitt liv förmodligen mest av alla. Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är. Jag gjorde det jag träffade min favorit Irländare och han var precis lika söt och trevlig som alls säger. Det gick så sjukt fort och jag tror inte jag förstår riktigt än, men jag lyckades. Det var äntligen min tur!
 
 
H I´m coming for you.
Lord

Så mycket kärlek <3

Svar: <3 love u
Sparkle aka Angelika

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress