Angelika

Back in Brighton

Kvart i sju igår morse ringde klockan och jag steg upp för att göra mig i ordning och åka till East Croydon för att ta tåget till Brighton med EP och Vickan. Efter lite tågstrul så kom vi äntligen iväg, vid 10 var vi framme och gick direkt ner till havet. Vi hade sån himla tur med vädret, det var mestadels sol hela dagen med några få moln då och då. Efter att ha känt på vattnet så bestämde jag och EP att vi skulle ta oss till Primark och införskaffa badkläder.

Innan det gick vi runt på piren en stund, spelade spel i spelautomaterna och åkte virvelvinden. Vickan och jag hade nog kunnat spelat än idag och inte Evelina insisterat att det var dags att hitta på något annat. Efter en tur till primark och nandoslunch köpte vi med oss fika och gick tillbaka till stranden.

 
Efter ett tag så bestämde jag och EP att det var dags att hoppa i pluret. Det var inte alls så kallt som jag trodde det skulle vara. Önskar det fanns någonstans att bada lite närmre här. Innan vi åkte tillbaka hem till London så köpte vi fish and chips till middag. Lätt en av de bästa dagarna som jag haft här!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress