Angelika

Friday
I fredags tog jag sovmorgon och åkte sedan upp till Hampstead en sväng. Det är utan tvekan min favorit del av den här staden, när man kommer ut på gatan från tuben känns det som man är i en annan värld. Allt är så lugnt och tyst och man kan gå runt och kolla på alla fina hus och bilar i evigheter. Har man tur kan man träffa en och annan kändis och i mitt fall så mötte jag Sam Smith där på gatan. Innan jag skulle åka därifrån köpte jag en crêp, i hampstead finns nämligen ett väldigt litet creperie som serverar Londons bästa creps!
 
 
 
Jag åkte sen till Hammersmith där jag träffade Bella och Isak som är här över helgen. Vi åt nandos middag, gick runt lite i kings mall och hamnade sedan på Beluchis där vi drack drinkar och givetvis testade vi snakebites som Johanna så varmt rekommenderat! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress