Angelika

Milkshake City & Hampstead Heath
Jag har varit ledig även idag så jag och Evelina passade på att ta en tripp upp till norra London. Där gick vi till Milkshake City som jag var på de första gångerna jag var i London. Det brukade vara ett stammis ställe för killarna när de bodde där uppe.
 
Efter att vi druckit upp våra milkshakes bestämde vi oss för att ta en promenad ner till Hampstead Heath. Vi gick förbi The Bishops Avenue även kallad Billonaires Row, en av världens absolut lyxigaste gator. Ett hus där kostar ca £60 miljoner! Väl framme satte vi oss på en bänk och kollade på utsikten över stan ett tag. 
 
Efter ett tag började vi frysa så vi gick till Nero och käkade lunch. Blev kvar där ett par timmar innan vi tog bussen till Oxfordstreet där vi var inne en snabbis på primark. Sen åkte vi hem. Imorgon ska jag jobba igen!
 


Vic

Sista bilden asså!! Dööör!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress