Angelika

Westfield
Vilken dag, började med att jag missade tåget till Shepherds Bush och Westfield där jag trodde jag skulle möta upp Vickan. Fick ta ett annat tåg, byta till underground och blev ca en kvart sen. Det är lugnt tänkte jag och gick mot våran mötesplats. Letade och letade men hittade ingen Vickan, då tänkte hon nej Angelika stanna där du är så hittar jag dig men icke. Jag var på fel Westfield! Haha, jag tror aldrig någon av oss kommer glömma det här.
 
Ca 2 timmar försenad mot när vi skulle setts träffades vi äntligen på rätt Westfield,det i Stratford. Jag har iaf fått åka en del underground idag och det är ju alltid kul, älskar att åka underground. Vi shoppade ett tag, jag köpte bla. en Thomas Sabo berlock jag kan visa i ett annat inlägg. Sen bestämde vi oss för att käka lunch på Shak Shack. Deras hamburgare var väl inget speciellt men cheesychipsen, wow.
 
 
Vid halv tre tiden anslöt sig även Evelina och vi shoppade vidare en stund innan vi köpte varsin froyo och drog oss vidare in mot London. Vi tog bussen och det tog sisådär 70 minuter men vi fick ju se lite nytt.
 
 
Framme i London gick vi mot Leicester Square och M&M's world för ett litet snabbesök när vi ändå hade tid. Sen promenerade vi bort till Covent Garden och *shock* Nandos. Vi pratade om hur minst 75% av bilderna man tar är på mat. Måste bli bättre på att ta lite mera random bilder jag kan dela med mig av här.
 
 

Efter middagen traskade vi runt lite i London och tog in känslan att vi bor här nu, försökte ta bra groupies vid Piccadilly Circus men det gick inte så där super bra. Tillslut kom vi till Victoria Station där vi skilldes åt för den här gången. Jag kom hem vid halv 11 och ska nu ta och sova. Godnattis!
 
Vi gick förbi Buckingham Palace och Harry lät mig prova Lizzy´s krona. May I present queen Angelika, bild snodd av Evelina!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress