Angelika

Imperial War Museum
Fredag och två veckor sen jag anlände till London idag!! Jag har varit ledig som jag alltid kommer vara på fredagar. Jag och Vickan hade bestämt att vi skulle ses klockan 10 vid Imperial War museum. Där inne gick vi runt och kollade i några timmar, jag fotade massor så det kommer en stor bildbomb här!
 
Tyckte det var väldigt intressant och helt klart värt ett besök, dessutom är det gratis att gå in! Tyvärr så var inte galleriet som är inriktat på kvinnornas roll under kriget öppet så kanske får bli ett besök där igen senare. Nu kan jag ju också checka av det här museumet på min bucketlist!
 
 
Innan det var dags för Vickan att åka hem och jobba så gick vi till nandos och åt lunch. Lika gott som vanligt. Jag testade även något nytt, mango/lime smaken på kycklingen och grillad halloumi, nomnom.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress