Angelika

Martin Garrix X2 with a touch of Kyrre & Sigala
 
 
 
Eftersom de var så många spelade de ju där med rätt små sets men man tar vad man haver så här på höst kanten med nästan ett helt år kvar till nästa festival säsong. Blev en bra kväll men föredrar helt klart 18+ events. Andra gången i år vi fick se Kyrre och nu bjöd han på sin nya musik som släpps nu i höst. Garrix som vi missade på Ibiza pga. flygbiljettskaos blev även i år rankad som världens bästa DJ och även om jag inte riktigt håller med så bjuder han alltid på ett bra set. Tbc.
 
 
 

Lovelovelovelovelovelovelove

Ett inlägg delat av Angelika (@angiixbangii) Nov 3, 2017 kl. 3:46 PDT

 
 På lördagen vaknade vi alla hemma hos mig. Efter lite frukost tog vi en promenad i Putney och hamnade på ett nero inann vi gick tillbaka hem igen. Då var det dags att fixa i ordning oss för kvällen, Martin Garrix egna gig som jag och EP köpte biljetter till i sommras skulle äntligen äga rum på O2 Brixton. Innan Vickan åkte åt sitt håll och jag och Evelina for ner till Brixton åt vi thai mat och gick en sväng till Sluggen.
 
 
Vilken man han är ändå Martin Garrix, så bra att han fick oss glömma tid och rum. När vi kommer ut från giget och kollar på klockan är den ca 01:15 och jag säger till Evelina va spelade han bara 1,5h? Kändes ju lite mer men ja de gjorde han nog enades vi om. Kände mig rätt dum sen dagen efter när jag inser att klockan dragits tillbaka under tiden där inne...han gjorde alltså ett set på nästa 2,5h... 
 
Tredje gång vi såg Martajn i år femte in a life time men absolut inte sista.
 
 

This is what I live for ➕✖️🔥

Ett inlägg delat av Angelika (@angiixbangii) Nov 3, 2017 kl. 3:06 PDT

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress