Angelika

Nu är la ändå våren här
Äntligen känns det som våren är här på riktigt? Vågar knappt tro det, men man ska väl inte ropa hej än. Sa till mamma när jag blev sjukskriven att nu ska jag inte behöva skrapa mer rutor på bilen iaf! Håller tummarna att det fina vädret stannar. Något av det jag saknar mest med UK är faktiskt vädret, tro det eller ej men trotts en del regn så är det så himla underbart när körsbärsträden blommar redan i februari. Plus att det inte snöar typ alls där = inga rutor att skrapa eller vägar som behöver plöjas. Inte för jag körde bil där men ändå.
 
 
 
Men enough om vädret. Imorgon börjar jag äntligen jobba igen, ska bli så skönt att få tillbaka mina rutiner. Och det är inte lång tid kvar tills sommaren nu, om tre och en halv månad dricker jag drinkar på Ibiza. 11 veckor räknade jag ut att jag har kvar på jobbet. Milda Matilda jag är nästan där!!!!!!!

 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress