Angelika

Det blir inte alltid som man tänkt sig
När man tror att ens immunförsvar har blivit riktigt bra och man känner sig på gång med träningen, då BOOOM. Lunginflammation och sjukskriven i tre veckor. Har haft två veckor då jag enbart legat i soffan, nu känner jag att jag är påväg tillbaka. Längtar tills jag får gå till jobbet på måndag. Nu måste jag väl iaf ha haft min del av sjukdommar? 
 
I torsdags blev jag 21. Firade med tårta med familjen. I fredags kom Evelina upp till mig, vi har spenderat mestadels av helgen i sängen då jag inte orkar röra på mig så mycket än men jag har njutit av varje sekund av hennes sällskap. Även om det inte blev som jag hade planerat att det skulle bli. Nästa gång vi ses är vi i London. Mindre än två månader kvar nu, längtar så mycket efter mina London kiddos och att bara få vara i livets stad.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress