Angelika

VACAY MODE
Godkväll mina vänner, här sitter jag och mumsar på en bit smörgåstårta. Har blivit min tradition att göra smörgåstårta första dagen på semstern. Familjen är nu påväg på sin semester och imorgon ska jag åka och möta Evelina i Croydon som kommer med hela sitt liv ner packat i ett par väskor från Sverige.
 
Idag har jagvarit hos min nya familj och passat minstingen lite. Hur mysig kille som helst, lille N blev sex månader i onsdags. Vi gick en promenad runt Fulham - Hammersmith och jag fyndade ett monopol på the british heart fundation för 5 pund. Så värt att köpa begagnade spel om det nu har alla korten istället för att betala skjortan för ett nytt.
 
 
Här är även en bild från igår när jag och kiddsen var i Wandsworth på Flip Out Trampoline park!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress