Angelika

Jobb

Då är jag tre dagar närmre nästa semster. De tre första sommarlovs dagarna med kiddsen. Vädret här är inget vidare just nu så det har inte blivit sol och bad. I måndags åt vi lunch på N´s favorit resturang uppe på high streeten. Slurp, Chicken Ramen Soup år barnen och jag åt såklart en Pad Thai. De är nog en av de bästa upptäckterna jag gjort senaste året.

Igår tog vi hand om lite av körsbären från trädet vi har i trädgården. Ungarna fick kärna ur dem så gjorde vi en paj. Har nog aldrig ätit så mycket körsbär som vi gör här. Vill verkligen ha flera bär och frukt träd i min egen trädgård en dag.

Idag har N playdate här med sin kompis. Mitt jobb är alltså att försöka underhålla E så hon inte stör allt för mycket. Vi har bakat frallor och jag har återigen svurit att jag aldrig mer ska baka på torrjäst.

 

Några rundor Monopol har vi också hunnit med såklart.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress