Angelika

Ännu en helg i London
Så var ännu en vecka över och imorgon så här dags är jag påväg mot Köpenhamn, Evelina och Ibiza! Min lediga fredag spenderade jag på Westfield med lite sista shopping till Ibiza. I lördags träffade jag Hanna i central, vi åt nandos och kollade på pride paraden. Kan säga att vi var långt från ensamma, Hanna sa något så bra. Tänk att alla vi som står här och hejar just nu är här av samma orsak, vi har samma åsikt. Tänk att det ska vara så svårt, i min mening är kärlek fint i alla former.
 
Vid tre tiden sa vi hejdå, Hanna skulle ha babysitt och jag skulle vidare till mitt kommande hem. Var alltså och hälsade på hos familjen i Fulham som jag flyttar in hos i september. De hade fixat en bbq och det var så gott. Något jag saknat med familjen här är tacofredag och grillat, scandis lagar helt klart bättre mat än britter. Vi hade en riktigt trevlig kväll och jag åkte därifrån full av bebisdreggel och en känsla av att jag gjort rätt val!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress