Angelika

Change of destination
 
I fredags kom jag och Evelina äntligen fram till ett beslut efter velande disskusioner i veckor om USA, Kroatien, Portugal och alla andra ställen vi haft uppe på tapeten. Någonstans i planeringen kände vi båda att den där riktiga glödande längtan efter USA inte riktigt fanns där, den dog någonstans påvägen och visst vill jag fortfarande dit men tiden känns inte helt rätt. Så vi började spona på vart vi ska styra vår kos istället. För visst vill vi resa någonstans i sommar efter en vår full av jobb. 
 
Vi kom fram till att vi ville ha sol, bad, paraplydrinkar, utflykter och musik. Så efter en hel del reserch landade vi på IBIZA! En ö med lite av allt, lite dyrare än en vanlig solsemester men förhoppningsvis får vi maxa vår upplevelse och se våra favorit dj´s. 
 
 
 
Återigen fascineras jag över hur ett beslut kan leda till en nya destinationer. Tänk om vi inte åkt till EDC i somras där jag framför mainstage någonstans under Don Diablo förälskade mig i denna typ av musik och kultur.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress