Angelika

The only thing you can buy that makes you richer is travel
 
 Ett av de uttryck jag lever efter är don´t dream it do it, varför ska det behöva finnas mallar för hur man ska leva livet som begränsingar oss? Den som vill plugga ska plugga, den som vill fortsätta ha samma jobb och bo i samma stad hela livet tycker jag ska göra det och den som vill resa den ska resa. Den ända som begränsar oss är egentligen vi själva. Ta livet i dina egna händer, lyssna på vad du vill och inte någon annan. 
 
Personligen så tycker jag att livet handlar om att utvecklas och lära känna nya sidor av sig själv och andra, men bara för jag tycker det innebär inte det att det är rätt. Jag har får konstant nya idér och drömmar som jag vill göra, så länge jag minns har jag planerat nästa grej jag vill göra när det nyaste projektet har startat. Det är jag, jag gillar struktur och planering. Men jag gillar också att vara spontan och låta vägen jag väljer föra mig i nya riktningar. Den du minst annar kan var nyckeln till din framgång. 
 
 
En vändpunkt för mig var i våras när vi var på Coldplay, jag kunde känna igen mig i texter jag hört spelas så många gånger förut fast att jag aldrig tänkt på dem på det sättet som jag nu gjorde. Victoria la sin hand på min axel och vi båda kände det, you´re a head full of dreams Angie. Tack Vickan för att du var en av de som hjälpte mig inse att det inte är något fel med det.
 
SabbeG

Saknar dig och dina djupa tankar. Älskar dig så mycket min fina fina Angie. Längtar tills den dagen jag får krama om dig.

Svar: Älskling ❤️ Längtar så in i bomben tills vi ses igen.
Sparkle aka Angelika

Vic

Så mycket kärlek till dig!

Svar: ❤️
Sparkle aka Angelika

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress