Angelika

DECEMBER
Och så blev det december! I onsdagas hade jag trotts ett personalrum fyllt med saffranskakor och pepparkakor klarat en hel månad utan massa onödigt socker! Har ju ätit lite vittbröd och räknar ju inte med ketchup och sånt så helt 100 sockerfri är jag ju inte men nästan! Har faktiskt inte varit så svårt, tycker det rullat på rätt bra och just nu känns det inte som att julen inte kommer bli super tuff heller, men vi är ju inte där än.  
 
I veckan som varit har jag fått vara lite slarvig med mina promenader tyvärr, har åkt på en så kallad dagisbacill. Täppt i näsan och ont i halsen. Har iaf inte behövt vara hemma från jobbet vilket är bra. Ihelgen har jag mest vilat upp mig i sängen, skypat med Vickan och Evelina och planerat lite inför nyår samt resternade året. Tänk att det snart är 2017!
 
 
 
 
Vet att jag delat en himla massa låtar i de senaste inläggen men efter veckan som varit kan jag inte låta bli att dela den här också. Köp den och streama den så mycket det bara går.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress