Angelika

Free but busy
 
Den här veckan har jag nästan varit helt ledig, bara jobbat några få timmar åt min nanny familj då de är på semester. Har passat på att försöka träffa så många vänner jag kan för nåsta tisdag börjar jag ju på nya jobbet! I måndags spenderade jag eftermiddagen hemma hos Sabbe G´s mamma. Min lilla norrläning har ju vart hemma på besök, så himla glad att hon hade tid att träffa mig. Saknar att ha henne nära.
 
 
I onsdags åkte jag in till Motala en sväng. Fikade med Bella och Evelina. Glömde tyvärr bort att ta en bild men vi hade som vanligt mycket kul och Evelina fick sin födelsedagspresent!
 
På tal om födelsedagar, i lördags fyllde världens bästa kiddos år. Som the pro ex au pair that I am så lyckades jag tajma så brevbäraren knackade på dörren med mitt packet under födelsedags frukosten! Igår fick jag äntligen se dem igen över skype. Lillan hade tappat två tänder och Nu har äntligen fått sitt piano så hon kan öva hemma. Kändes så konstigt att se dem där vid matbordet i huset som även var mitt hem i ett år. Min fina extra familj, förhoppningsvis är det jag som knackar på deras dörr om inte allt för länge.
 
 Skype fastnade jag sen framför ännu en gång fast då med mina London bitches. Världens bästa au pair gäng det var vi, ingen kan säga något annat.
 
 
 
Vic

<3<3

Issa

Hej! Kan inte du dela med dig av dina bästa London tips, ska dit snart :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress