Angelika

OKTOBER
Hur kan det redan vara oktober? En hel månad har nu gått sen jag lämnade England. Har hunnit jobba som nanny i tre veckor och börjat lära känna barnen på riktigt. Förra fredagen var jag och mamma i Ullared en sväng. Jag shoppade inte så mycket men fick med mig lite julklappar och nya ridbyxor hem.
 
 
I fredags kväll träffade jag äntligen Liza och Anneli igen. Firade att jag kommit hem och att Liza fyllt år. Igår var jag i Motala en sväng och lunchade med Evelina på ströget, hon skulle iväg så blev en väldigt snabb visit. Åkte hem igen och skypade med min andra Evelina i ett par timmar.
 
En hel månad i Sverige innebär ju också en hel månad från min soulis. Updaterad av the one and only Sabbe G har jag också hunnit med att bli. Den lilla partypinglan lever ju fortfarande livet på de brittiska öarna, lite smått avis men jag vet att hon lever för mig med.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress