Angelika

Oppz
Haft en riktigt full proppad vecka med jobb, extra timmar, HLR kurs och mycket annat. Började veckan med att sova en natt hos mormor och morfar då vi haft lite krångel med bilen, tur att de bor brevid jobbet. Fick tillbaka bilen rätt snabbt iaf så sen rullade det på som det skulle igen.
 
Igår kväll var jag med mamma och pappa i Laxå och åt kinamat. Nu har jag klarat av de två första sockerfria veckorna. Har faktiskt funkat utan problem än sålänge och jag känner mig redan lite fräschare. 10 more to go! I fredags fick mamma hem gurkmejan jag ska prova att äta för att försöka boosta mitt immunförsvar, är som tur är i tablett form och dessa innehåller även ingefära! Ska bli kul och se om jag slipper förkylningar framöver.
 
Lerig promenad får mig att känna som det är mars inte november
 
Råkade visst klicka hem ett par biljetter igår, guess I´ll be reunited med världens bästa stad om sisodär ett halvår.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress