Angelika

Sjukling
Hej på er alla, vet att jag är så himla tråkig som updaterar typ två gånger i veckan men här kommer iallafall update number one för denna vecka.
 
I tisdags vaknade lillan med ont i magen och feber så jag fick äran att spendera hela dagen med henne hemma. Likadant blev det igår men då började hon må lite bättre så vi bakade kladdkakscookies  (inte mitt vackraste bakverk men väldigt goda) och gjorde piroger till lunch.
 
På eftermiddagen gick det inte att lösa på något annat sätt än att jag fick ta med henne och hämta N efter skolan. Men det gick bra och jag tror det mest var positivt för oss båda att få komma ut ur huset en stund.
 
Idag fick jag sovmorgon som tack för jag ställt upp och jobbat extra de senaste dagarna. Vaknade vid halv tio och gick ner och gjorde en kopp kaffe. Gudmorsan ringde så pratade bort några timmar med henne fram till lunchis. Tvättade lakan och pratade lite med EP innan det var dags för att hämta ungarna!
 


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress