Angelika

LET´S JUMP ON THE NEXT PLANE
Idag har jag jobbat sista dagen för ett tag och har nu en halv veckas semester framför mig! På måndag vid den här tiden är jag och Sabbe G i Glasgow! Är så taggad på att åka tillbaka till Skottland, älskade verkligen Edinburgh så ska bli jättekul att se vad Glasgow har att erbjuda och att få åka med min favorit norrläning! Alla säger också att vi inte kommer förstå ett ord av vad de säger så det får bli upp till bevis.
 
 
Igår bokade jag och EP sommarens resa till Dublin!!! Har ju aldrig varit på Irland så det ska också bli riktigt kul. Vi ska vara borta två nätter i slutet av juli. Känns som vi kommer hinna täcka det mesta med en hel dag och två halvdagar. Vi ska såklart på guinness storehouse och se croke park. Hoppas på fint väder så vi kan puba på någon mysig uteservering.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress