Angelika

Hatfield
Hello amigos!! Igår följde jag med Vickan upp till Hatfield som ligger norr om London. Vi passade på att äta lunch på ett nytt nandos innan vi gick mot universitet som vi var därför egentligen. Vickan kanske ska börja där i höst så vi skulle på deras öppethus för att kolla läget! Vid sex var vi tillbaka i London och jag åkte direkt hem då jag varit väldigt förkyld sista tiden och inte mått så bra.
 
Idag tog jag en lång sovmorgon och spenderade lite tid med min hostfamily på dagen. Tog tåget till blackan för att käka middag med Vickan på vapiano southwark. Vi satt och pratade några timmar innan vi följdes upp till millenium bridge där vi sa adjö och gick åt varsitt håll.
 




Vic

Tack för en perfa helg!! Stressis bollis för livet!

Svar: Asså glömde ju skriva om stressbollen!!!! världsbäst
Angelika

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress