Angelika

Sveriges Nationaldag
Grattis Sverige, hoppas ni alla där hemma njutit av ledigheten idag. Här hade barnen en extra ledig dag innan de drar igång med skola igen imorgon. Det har varit lika varmt som igår om inte något varmare så vi har varit vid the paddling pool som ligger typ fem minuter från där vi bor. Barnen fick svalka av sig lite och jag låg i solen och jobbade på att försöka få min framsida matcha min baksida haha.
 
Jag som är världens snällaste au pair gjorde mackor som vi tog med oss, de är alltid så avundsjuka när jag säger att jag haft picknick med mina vänner. Tänk vilka små grejer som kan göra barn så excited. Efter ett tag gick vi hem och satte på vattenspridaren i trädgården, hade vattenkrig med vattenpistoler. 
 
 
Sen bakade vi en kladdkaka till efterrätt för att fira att det faktiskt är Sveriges dag. Efter middagen spelade vi swingball i trädgården. Imorgon ska vädret vända och det ska bli åska och regn så det är bäst att njuta så länge det varar!
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress