Angelika

SOMMARLOV
Idag har jag en sista gång lämnat mina kidos i skolan och gått ner för backen för att hämta dem igen. Då det var sista dagen slutade de redan klockan två. När jag hämtade dem hade jag lovat att vi skulle gå och äta den obligatoriska sommarlovsglassen. När vi stod i kön till glassen sprutade svetten om oss alla tre. Vi har haft 32 grader nu två dagar i rad. Helt sjukt varmt.
 
När glassen var uppäten gick vi hem för att byta om, sen gick vi till the paddling pool där alla ungarnas klasskompisar var. Det är tydligen en tradition att man går dit och leker efter avslutningen. Jag satt där i skuggan och tittade på medans ungarna plaskade runt någon timme.
 
 
Nu är det bara en dag kvar tills jag får semester. Om en vecka befinner sig jag och EP i Dublin!! Tiden springer verkligen iväg, efter semestern är det bara en månad kvar av sommarlovsjobb innan jag flyttar tillbaka till Sverige! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress