Angelika

En sista tripp till Chatham
Igår var jag hos SabbeG i Chatham en sista gång innan hon flyger hem mot Sverige nästa vecka för sin semester. Hon ska ju stanna här ett år till och när jag flyger hem i september kommer hon vända tillbaka hit så just nu är det väldigt oklart när tiden och möjligheten till att ses igen kommer finnas tyvärr.
 
Vi käkade lunch på en mexikansk resturang, shoppade lite i Rochester och drack kaffe. Hämtade hennes värdbarn i skolan och åkte hem och nappade tillsammans, det vi gör bäst. Efter middagen var det dags för mig att ta tåget hem till London och det kändes i hjärtat när vi kramade varandra hejdå. Världens coolaste norrläning, så glad att jag fått lära känna henne. Jag vet att vi snart ses igen!
 
 
Sabina

Åhl! Tack för att du kom hit. Tack för allt. Jag älskar dig och kan inte sluta gråta.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress