Angelika

En del av Sverige i London
 Nu har jag fått semester!! Det startade jag igår med att åka till Bromley för att köpa lite små grejer inför Dublin nästa vecka. På kvällen skulle jag nämligen möta upp med Evelina och hennes pappa´s familj som är här på besök. Det var roligt att få träffa dem men tyvärr hade hennes lillasyster däckat på tåget dit så får träffa henne en annan gång. Vi åt middag på ask italian och sen så hängde jag med EP hem och sov där tills idag.
 
 
Evelina överraskade mig med hönökaka som hennes pappa hade köpt med från Sverige! Jag hade pratat om att jag skulle göra en smörgåstårta för att fira semestern när familjen åkte och att jag letar efter just hönökaka. Blev så glad! Idag när jag lämnade Bromley tog jag tramen från beckenham till IKEA för att köpa kalles till fyllningen. Hittade också kräftor så när vi kommer hem från Irland blir det kräftskiva!
 
 
Kanske inte den vackraste smörgåstårtan men god blev den!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress