Angelika

Att se solen gå ner
Igår åkte jag in till Oxfordstreet för att möta upp med Vickan som var ute på en shoppingrunda för att käka lunch på Vapis. Kom återigen på varför jag inte åker dit på helger och lovade mig själv ännu en gång att det aldrig mer kommer hända.
 
Vid halv tre tiden tog vi bussen upp mot Hampstead där EP som jobbat morgon väntade på oss. Vi köpte Gelato och promenerade till Hampstead Heath där vi blev sittandes i ett par timmar innan vi bestämde oss för att dra ner till Camden. Där köpte vi takeaway nandos som vi åt i Primrose Hill. Planen var att vi skulle se solnedgången över London Skyline.
 
 
Tyvärr var det lite molnigt men när solen väl gått ner och vi gick upp till toppen av kullen fick jag typ en chock. Helt sjukt hur vackert det var att stå där och titta ut över alla byggnader som lös upp. Får ni chansen att se London skyline i mörker, ta den.
 
Så småning om drog Vickan hemåt och jag och EP drog oss neråt London Bridge för en kväll på Belushis. Blev dock en rätt tidig kväll då det inte var något vidare drag men tur var nog det då vi skulle upp tidigt idag, mer om det i nästa inlägg!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress