Angelika

I went for a walk
Hello amigos. Vaknade vid 10 imorse, åt frukost och tittade på ett avsnitt av kuwtk. Skulle inte träffa tjejerna förens klockan två så bestämde mig för att gå in till Victoria i det fina vädret. Det gick faktiskt fortare än jag trott!


Mötte Evelina där och vi tog en buss mot Fulham där Vickan väntade. Vi hade tänkt ha årets första picknick. De flesta trodde nog vi var galna men där satt vi på en bänk i en liten park och åt picknick. Efter ett tag blev det rätt kallt så vi gick och satte oss på Nero. 

 

Vid femtiden var jag tvungen att lämna för ikväll sitter jag nämligen barnvakt åt en av N's kompisar. Hon har precis lagt sig så jag hänger nu framför tvn där jag tittar på the voice. Cheers! 
Vic

Creepet i bakgrunden asså... orkar inte haha!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress